De organisatie
OCO is er voor alle Amsterdamse ouders en leerlingen. Zij kunnen bij OCO terecht met vragen, problemen of klachten over school. OCO geeft informatie en advies. De front office heeft cliëntcontact. Ouders en leerlingen kunnen de front office bereiken via telefoon, mail en spreekuur.
Taken en werkzaamheden
– complexe informatie begrijpelijk overbrengen
– cliëntcontact via telefoon, mail en spreekuur
– het schrijven van nieuwsartikelen
– het schrijven van klachtbrieven
– het voeren van bemiddelingsgesprekken
– vergaderingen bijwonen en notuleren
– organiseren en geven van ouderbijeenkomsten
– jaarlijkse redactie Parool Scholengids
– dossiers bijhouden
Functievereisten
– zelfstandig kunnen werken
– verantwoordelijkheidsgevoel
– goede communicatieve vaardigheden
– flexibel
– foutloos Nederlands kunnen schrijven
Solliciteren?
Stuur je CV en een motivatie naar Lidewij Koren via info@onderwijsconsument.nl, of bel naar (020) 330 63 20.